2.10.11

WOW


En hektisk weekend jeg har haft mig.. I fredags kaldte byen på mig og tre veninder. Det var super fedt men også lidt en irriterende aften. Desværre kom jeg lidt sent hjem som jeg ikke ønskede. Lørdag kom tømmermændende op af maven (lyder pænt) og jeg skulle møde på arbejde klokken fem. Åh nej, men ved i hvad?? det var en rigtig hyggelig aften med pigerne på arbejde og jeg var hele tiden med i opvasken. Søndag som er i dag har jeg slappet af. Jeg har fået at vide at min bedsteven skal på efterskole alligevel og jeg ved ikke hvordan jeg skal reagere. Er sur, glad, ked af det, irriteret osv.. Jeg har også lige smit noget i kurven på Gina Tricot.. 1 down 3 to go! (køb der skal tænkes grundigt over).. / Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.