29.11.11

ACCEPTER DIG SELV


Jeg ved godt hvordan der er at være lidt buttet, jeg ved også godt hvor dybt man kan komme ud for det. Jeg er først begyndt at acceptere hvordan jeg ser ud, den dag i dag. Jeg har aldrig haft det godt med mig selv. Jeg har været lidt buttet (synes jeg). Nu er det helt omvendt. Jeg taber mig rigtig meget af ingenting. Jeg kan sagtens springe aftensmaden over men det skal jeg bare ikke. Jeg skal acceptere hvordan jeg ser ud. Jeg har aldrig været tilfreds med min røv og lår men hellere lidt på numsen end ingenting. Mine lår ser normale ud men desværre ikke i spejlet. Man skal accpetere den man er. Hvad med jer? Acceptere i jer selv eller har i også problemer, snakker i om det? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.