21.2.12

BLOG AWARD



Jeg har modtaget en blog award fra Nanna som jeg synes er super fedt, og du kan følge hendes blog her. Jeg skal herefter sende den videre til fem personer som JEG mener er værdi til denne blog award. En blog som virkelig inspirerer mig rigtig meget. Herefter skal de sende den videre til fem personer som de mener skal have den blog award. 


Jeg vil gerne fortælle lidt om HVORFOR, jeg startede med at blogge. Jeg startede fordi jeg fik et godt indblik i min veninde's blog (Ida). Jeg synes det var super fedt, og lidt ligesom en elektronisk dagbog. Jeg vidste ikke først hvad det var, at blogge. Jeg startede så småt op med de små indlæg om ens hverdag og den dag i dag er det udviklet sig til en "mode" blog, vil jeg selv sige. Jeg elsker, at fortælle jer hvad mode er i it liv og hvad jeg godt kan lide. Knus Line 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.