11.5.12

Om lidt bliver her stille..


Efter godt et år har jeg nu valgt at min blog lukker ned. Jeg har nu blogget i over et år og jeg føler jeg er kommet ud med alt. Men bare rolige det stopper ikke her. Jeg blogger stadig videre på min blog sammen med pigerne altså Fivegirlsoneblogonaisland og det vil jeg fortsat gøre. Men bare rolig stadig for jeg vil starte på en ny blog om et stykke tid. Jeg har nemlig valgt bare at holde en pause og starte på en ny når den dag kommer. Jeg er i gang med at spare op til et ny kamera og når det endelig er i mine hænder starter jeg forfra med nye idéer også. Håber i kan følge mig på det punkt og jeg håber i vil give de nye blog til den tid, lige så stor støtte. // Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.